Den 1 December 2009

Godmorgon! Äntligen på fötter efter nattens drömmar och mysterier. Sitter och eldar första adventsljuset så här för mig själv. Ganska mysigt att vara ifred och låta öronen vila ifrån allt annat utom Rihannas röst från hennes nya skiva. Börjar inte förän klockan halv ett idag också, men då är det jobb och slit tills klockan åtta istället.

Igår kväll färgade jag Sannas hår knall rött, KANON blev det. Jag måste säga att det var riktigt spännande när vi började, det var alldeles oranget. Men medans vi satt uppe, fikade pepparkakor och hade unokorten i handen så förändrades färgen till allt rödare och resultatet blev toppen.

La mig i någolunda tid, så jag är inte alls då trött nu. Fast jag sov ju til 10 (A)
Nu ska jag gå och fika och ta medicin :P





Kisses And Wishes Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0