Den 22 December 2009

Tjabba folket! :)
Tänk snart är det nytt år och ännu "snartare" är det julafton!! Då får man öppna paket och mysa med släkten.
Imorgon kommer Anders en sväng, kanske kommer han bara för att hämta sina julklappar? :O nej då blir jag besviken. Men kanske han kommer för att hämta Ann-louis och Stefans julklappar .... Nej hemska tanke. Han kommer ju först och främst för att få vara med underbara mig! :D Eller är det inbillning älskling?

Snart kommer Petra upp och då ska jag sätta in mitt löshår i hennes hår, mitt hår är för mörkt.... Bajs. Sen ska vi ut och käcka läget, kanske finns nå roligt att se på en kväll som denna, 2 dagar före doppare dan. VEM VET? :)

Har bakat mintkålor eller hur det stavas ikväll, att hacka dom i fina små bitar fick min kära far assistera med efter ett tag då jag blev less. han är för söt alltså.


Vilken min! ;O 

 

Kisses And Wishes


Kommentarer
Postat av: kristel

Nää.. jag har surat färdigt nu ;) Dessutom måste du ju ha något att läsa :F höhö

2009-12-22 @ 22:05:41
URL: http://kristeltorgrimsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0