Den 6 December

GODMORGON! =)

Hemma från Umeå, Hemma ifrån Örnsköldsvik och hema ifrån Strömsund :)
I torsdags åkte jag, mamma, pappa, wilma och älsklingen till moster, mats och kusinerna. Mysigt! I fredags var jag på stan och kollade lite, hittade faktiskt lite fina saker :)  Igår ( Lördag) skulle jag och Anders åka till strömsund, eftersom han börjar jobba redan på söndags kvällarna, i Söderhamn.

Vi tog vägen genom Ö-vik som ledde till att vi hälsade på de andra av mina älsklings släktingar. Vi åkte först på Kempehallen och såg på när modos dam jr spöade Luleå med 10-2. Inte så spännande men glad att Cääjsas lag vann ;) Dom är duktiga!  Vi var kvar i Ö-vik i 2 och en halv timma :P haha. Vi som skulle komma hem i tid, det kunde vi ju glömma. Men både Anders och jag var sugen på att träffa dom.

Vi var  iallafall i ström ungefär halv elva igår kväll. Och nu sitter jag hemma :) Vilken underbar helg! Fått träffa många fina människor ;) Stötte ju på tremeningen Maria på stan också :)   GRATTIS MARIA SOM BLIR 15 IDAG!







Kisses and Wishes Hannah



Kommentarer
Postat av: Kristel

Woooff snygg jacka :)

2009-12-06 @ 14:43:58
URL: http://kristeltorgrimsson.blogg.se/
Postat av: maria

tack hannah, det var riktigt kul o träffa dig :)<3

2009-12-08 @ 19:15:18
URL: http://s0ckerbit3n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0