30 Maj 2010

Först ett stort grattis till Martin so fyller 20 år idag :) hoppas din dag/kväll/natt/morgon blir toppen!

Sitter annars bara och lyssnar på brudarna som pratar och spelar poker. hah.. Nu åkte visst Desire, stackarn..
Anders kommer ikväll och det har jag längtat efter hela veckan, enda sen i söndags faktiskt. Har tragglat mig igenom medicin och matte lektionen utan större problem faktiskt vilket gav mig lite hopp om dagen. Känner inte för att ha musik men det måste jag varje onsdag och fredag eftermiddag iallafall.. haha. Faktiskt tre timmar på fredagar..

Moa och Ronja skrattar åt en liten ... skit samma.. haha.. ganska kul... ... ... .. .. .. ... tss. Lisa skrattar för hon tror hon vet vad dom skrattar åt fast det tror jag inte ;p hon verkar lite off.. Hon skriker och gapar.. Vilken kvinna! Ge mig mer av henne tack.

Nej jag orkar inte med bloggen, fan va tråkigt.. läs någon annans. hejdå


Kommentarer
Postat av: Kristel

Haha, det var inget fel på själva munken.. Men vad som var i den kan man ju undra, laxeringsmedel kanske! :o

2010-04-30 @ 12:57:03
URL: http://kristeltorgrimsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0