Allting

Att bringa lycka, säkerhet och styrka. Ett sken ett skratt. Att betyda allt överallt. Att vara nära och att känna. Tyda närheten och värmen. Allt annat betyder lite. Spilla, smula, kasta. Rensa, lasta. Ett nytt lager för en ny helg. Ett nytt lager tugga och svälj. Inom alla väggar gömmer jag dig tills jag vill att du ska smälta på min tunga. Gamla och unga. En film visas på televisionen, men det är bara någonting. Just er, du och hela påsen är mitt mål.
Just därför ostkrokarna hamnar i min skål :)



                                                     BYGGDE DENNA VACKRA KROPP!!!

                                                                    
                                                                       

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0