den 11 april 2010

Goddagens!
Nyligen varit ute med Svante och Anders med skotrarna, synd det är så lite snö kvar och att det är så förbannat varmt att man nästan måste åka naken för att njuta. Anders springer omkring i rosa karlsonger och sprätter med  sina håriga  ben till höger och vänster, härliga tider! Snart ska vi äta hamburgare innan jag ska åka hem och innan Anders ska åka ner till Söderhamn och jobba en vecka igen.

Fy vad lovet gick undan, nu är det slut på det och imorgon ska man få träffa allihopa igen! Underbart.. Ja jag saknar ju brudsen och boysen, men jag skulle ju gärna vara ledig ännu en vecka, huh?

Igår var det dans, gick dit med Linnea, Sanna och rebecca. Men sedan hittade jag åt min älskade Sandra och gänget. SUPER! Inte nog med det så sprang jag på världens snyggaste bredin och vi öste så länge vi kunde. HUR DET SLUTADE VILL JAG INTE PRATA OM! Men jag kan ju säga att det vart ett tvärt slut på den kvällen. Sedan åkte jag hem, sov och vaknade. Jag är fortfarande arg men börjar på att lugna mig nu. Kanske när magen får fyllas med goo matn så kan jag slappna av och vara goo o gla kexchoklad.





Nog surrat. nu ska jag och bebe beställa kläder från nelly, hejbah!


Kommentarer
Postat av: världens snyggaste bredin

så kul att träffa dig världens snyggaste bodin ;)

trist att det blev ett så kallat tvärt slut men..

2010-04-13 @ 14:16:13
URL: http://jessicab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0