Den 13 April 2010

Godmorgon!

Sitter på skolan med Lina, Desire, Hanna och Malin super trevligt. Haha, inte så mycket snack utan mer verkstad ;) Eller hur är det man brukar säga? Vi jobbar iaf dunder hårt så vi ska bli klara någon gång.. Jag måste göra två prov nu i veckan i medicin. Skelettet och hormonerna som jag inte gjort eftersom jag har varit sjuk. Känns jobbigt.. För nu när vi haft lov är det ju en viss dek som har trillat bort. Orsak, symtom, orsak, symtom.. Man måste gnugga in det i minnet.
Lotta lär väl bli mindre glad om jag sitter och blogga. Så måste väl fortsätta plugga på mina prov.. Tjiho! 

Och gud vad jag är less, har jätte svårt att somna och jätte svårt att vakna.. Haha, vänt på dygnet tänker ni. Men det har med struman att göra. Jag blir väldigt sprallig men ändå trött, knasig kombination! När jag ligger riktigt lågt som jag gjorde nu sist jag var sjuk så sover jag mestadels av dygnet. 

Nu ska jag skriva på sömn, vila, vakenhet och lämna provpluggandet tills ikväll. Jag behöver ändå aktivera hjärnan lite :P



STÄDA, SOLA, SPRINGA, TVÄTTA, LAGAMAT... ASKUNGEN!!!!!! ..... Nästan.   


Kommentarer
Postat av: hannasjödinbodin

"STÄDA, SOLA, SPRINGA, TVÄTTA, LAGAMAT... ASKUNGEN!!!!!! ..... Nästan."



hahahahahahah! du blev ju som du blev;)

2010-04-15 @ 22:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0