Den 15 April 2010

Hejbah!
Hur är det? Märkte att jag missat en dag, haha.. Men jag hade nog fullt upp. Träffade Petra och vi tog pappas bil,  raggade lite, åt avokado och mös :)

Jag hade egentligen tänkt bjuda Linus på kaffe också, men det sket sig eftersom jag sov ;P Känner mig faktiskt inte ett dugg utvilad även fast jag sover 10 timmar. Nu har jag iallafall fått ökat medicien och jag hoppas på förbättring! Jag känner mig inte lika dålig som förut men jag vet att jag inte är helt pigg.. Och det är inte bra att jag är ute och springer... SÅ JAG FÅR VÄL SLUTA MED DET DÅ!!!! :/

Men jag ska lägga in lite grejor ifrån igår när jag kommer hem, men först ska jag träffa älskade Hanna Sjödin <3
Puss på na =)

Åh puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0