Den 17 April 2010

Goddag! Först, grattis farfar som fyller 75 år idag!<3  många kramar och gratulationer.

Mamma väckte mig ur mig skönhetssömn redan vid halv 10, då skulle vi äta tårta och fira farfar. Jätte mysigt! Sven-erik kom förbi och delade en trevlig stund med oss, han kommer tillbaka till middagen, och då har förhoppningsvis också Anders kommit.
Lunchen kommer serveras vid halv ett - ett, och då har nog svante och birgitt och kommit.:) det blir nog trevligt.


För övrigt så ligger jag och läser förföljd av Molly Katz, måste säga att den är riktigt bra. Tidigare i veckan läste jag eldens barn, om dr Mengele som exprimenterade med tvillingar i auschwitz. En hemsk bok. Sen tror jag att Ja ska kasta mig över en av nora roberts böcker, en däckare. Haha, vilket onödigt pladder:) hoppas ni har en super trevlig helg!






 Kisses and Wishes Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0