Den 9 April 2010

Yeees, I'm back in BLACK och ja, jag har haft så roligt! Snacka om ett toppen lov. fantastiska människor runt omkring mig och stek i solen. Måste säga att de sex dagar som jag fick tillbringa med favoriterna kändes som två. Min älskade Petra deltog hela mitt lov nästan och jag uppskattar alla roliga stunder! Första natten i stugan åkte jag och Cääjsah till Petra och sovde där, underba-art. Och de två senaste veckorna har vi alla knarkat SALAMI, tjiho!

Igår slipade jag fälgar i lösnaglar, ringar, 9 cm stövlar och läggings med strasstenar! =) tro det eller ej!
ganska nöjd över min insats och det tror jag att lille Anders karlsson också är. Är just nu i strömsund, längtar tills mitt H&M paket kommer eftersom jag är dödsless på de kläder jag har för tillfället. Just de ;p jag skickade efter lite jackor och jeans också, ni får se när det kommer =)

Ska se om jag kan knycka Anders telefon så jag kan lägga in någon bild på min in action, w8 and seeeee!

Den snygga bilden bjuder jag på! haha.


 

Kisses And Wishes Hannah Bodin


Kommentarer
Postat av: jessica

Äru i Ström nu?:) Ska du på dansgalan nått?

2010-04-09 @ 14:50:01
URL: http://jessicab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0