Hemma

Hemma igen, jag är hemma igen (8) .. Haha. Sjung det med melodin från skönheten och odjuret ;p

ska visa vad jag inhandlat snart =) men först blir det fikaaaa och wipe out!

Har ju alltså varit i Örnsköldsvik med Anders. Vi var hos mina älskade släktingar, familjen Wiklund! Idag har vi badat, yes på paradisbadet och igår röjde vi stan. SUPER! När vi kom hem såg vi HV vinna guld och sen gjorde vi extremt god pizza! Eller Lotta gjorde :p Jag, Cääjsah och Anders lekte med 10000 shuttershades och andra fula brillor ;p Bilder senare. har haft en toppen helg! och jag är glad över att jag ska ner igen om två veckor. saknar allihopa!

Petra om du läser detta så hör av dig! Love uu

KISSES AND WICHES HANNAH BODIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0