Hos farmor

Ligger på farmors säng i väntan på att klockan ska bli dax att gå tillbaka till skolan. Jag vill egentligen ligga kvar eller gå hem och sova:p men nu Jävlar ska jag plugga! Pluggapluggaplugga. Jag har precis slevat i mig en tallrik fil med sylt, mumma. Det behövdes eftersom jag har medicin och bild kvar idag..

Ikväll blir det först att slinga linas hår, och efter det plugg. Och om jag hinner ska jag ut och köra lite bil idag igen. Känns riktigt bra nu med körningen! Men just nu går jag bara och längtar tills morgondagen kommer. För då åker Anders hit:) kanske inte blir stugan om det är så dåligt väder som de står att de ska vara. Då blir det nog mys på tallåsvägen ist:) nej nu är jag fan halvvägs till skolan:p måste sluta.




Hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0