Vad tycker jag?

Jag personligen tycker att; dagens åh, dagens önske outfit och dagens blablabla 'är så tråkig?!?!?! Men önska kostar ingenting, kan det vara de allt beror på? ;) Ajdå! Jag tänker titta efter ännu en jacka och åha mig över tills den om kanske en vecka landar i min garderob. hahahahahha. Gav bort en påse kläder till Ronja tidigare idag. Kände mig riktigt snäll! Några tröjor, några byxor och så. Det tog ett tag innan vi fick på henne jeansen men när jag satt mig på henne och höll ihop dem medans hon låg på golvet och drog upp dragkedjan fick vi igen dem tillslut :P Snacka om att vi var svettiga efteråt.

Sen ska jag dra mig ut på en prommenad och senare kasta mig o grillen. LÄÄNGTAR... Nu när jag varit borta så har jag ju inte kunnat sola någonting alls vilket gör mig lite frustrerad... Våren och sommaren kliver ombord med stormsteg och jag är inte ens lite brun... - suck

Till helgen är det redan planerat att jag och älsklings Anders ska ta vara på den "sista" helgen uppe i fjället. Iallafall den sista om man tänker på skoterföret. Det blir alltså lugnt för oss med bara mys och bästa umgänget. Min familj samt farmor o farfar åker säkert också upp =) Men vi tänker vara en dag före så vi får vara ifred!

Någonting som jag slutat med är att läsa alla stora bloggar och bloggar överhuvudtaget:P Är inte intresserad.. Kanske läser någon ibland om jag har tid över men annars orkar jag inte bry mig. HAha.. Det finns en blogg som jag tittar oftare men det är inte känd, men riktigt kul ibland. Dock bara vardag och så. En normal blogg (; 

Nej nu ska jag fixa köttfärssås! ta hand om er 



Kisses And Wishes Hannah  

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad är det för blogg? :) vill ha någon ny att läsa ^^

2010-04-27 @ 18:36:35
URL: http://jessicab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0