Den 20 Agusti 2010

Tjabba!
Äter ägg, mums! Ovanligt.. nej. Jag har inte gjort så otroligt mycket de här dagarna. Känt mig förkyld och allmänt hängig. Men igår hade jag trevligt. Och idag lär jag få trevligt! Petra kommer hem senare ikväll också och ska nog sova o mysa med mig. Innan petra åkte till Umeå var vi en sväng till Östersund för att hämta å lämna en bil åt bilbolaget. Grejen var att vi ville köra den nya S60in... Men fick vi det eller? nej.. Vi var ganska sura ett tag. Men nu har det gått över.

Ikväll åker mamma, pappa och Wilma bort på kräftskiva men jag stannar hemma. Det hade säkert varit super trevligt! Men jag väntar in mitt goos.




Nu ska jag fixa mig någon mer mat. Ägg kan jag ju inte leva på ;)



Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: hihi aaw fan vad skojj att du hittat hit igen då hahah :D allt bra me dig babe ? :D

2010-08-20 @ 17:15:41
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: hih iså häärligt :D jo det är helt okej sj då vännen? :D

2010-08-21 @ 22:03:52
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0