Den 6 Agusti 2010

Det som hände igår är INTE okej.....
haha, idag mår foten och handen sådär. Jag lekte Bond och "spinkade" på mina vänner. Jag var riktigt förbannad. Mest för att jag gjorde illa mig och knappt kunde gå. men ensam är stark och jag haltade mig in till vilhlemina. När jag var vid bilprovningen så kunde jag svara när de ringde. De hämtade upp mig på volvo där jag satt sliten på en park bänk. Seger kan göra ont =) Jag gjorde iaf precis som jag ville och jag ville allt annat än att sätta mig i den röda 850. Nu ska ja om jag kan klippa gräset för att min pappa är så söt!


Kommentarer
Postat av: H

du är så söt när du är klantig :) :*

2010-08-07 @ 01:20:16
Postat av: malin!/ebbs!

stackars dig bbü! skogen är inte riktigt din grej? ;p haha, envisa du! men tare lungt me foten din, püss

2010-08-08 @ 14:24:07
Postat av: Emma K

Va ha du gjort din toook!? ;P puss

2010-08-08 @ 19:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0