Förblödde på väg hem

Haha, jag skojar inte om jag säger att jag tappade hälften av blodet i kroppen. Ganska kul med tanke på att jag överlevde. Vad som hände är ännu oklart men blodet sprutade, iaf när jag nös! Kan inte påstå att pölen utanför Markus bil uppe på larco är särskilt trevlig att titta på häller. Det sa jag till Jens också, men han skulle till varje pris se den kuagulerade fläcken på asfalten. Iallafall, mamma säger att det beror på att jag inte sover i någon ordning. Sant?

Efter näsblod attacken så skjutsade grabbarna hem mig och jag fick vara med min vän Petra. Vi såg nyaste Wallander, ja den var bra. Sen så pratade vi ihop oss om morgondagen vilket fick mig lite lugnare. Nu sitter jag här och gnuggar mina målade ögon så jag är alldeles svart i ansiktet. Tack för de..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0