Igår kväll med grabbarnaaaaaaaaaaaaa.

Tur att man är lugn själv och tänker på morgondagen (:
Men jag hoppas dom hade kul även fast dom var själva i villis och klockan var nästan läggdax när de började. HAHA. Själv så sov jag väldigt gott eftersom jag var så himla trött! Var väl hemma runt ett då jag verkligen knappt kunde hålla ögonen öppna. Tomas körde, vilket jag tror var rätt beslut att ta en såndan kväll när ingenting händer. Idag blir det nog lugna pucken. Kanske puttsa något fönster och förbereda mig inför att hämta bilen imorgon! Sen blir det bara till å tuta å köra, hahahahaha. Kom på att jag fick erbjudande att köra till lycksele igår också. Men vilket jag tackade nej till, smart?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0