Den 14 December 2010

Goddagens trötta o pigga!

Just kommit in i klassrummet efter lunchen, riktigt gott var det! -tack för de.
Håller på att ladda upp inför folkhälsan och jag känner att jag är på hugget. En bra start för mig nu efter praktiken. Måste vara eftersom jag hade det så underbart och jag är på så bra humör. Saknar verkligen praktiken och alla som jag arbetade med. Men ska ner och hälsa på dem i veckan.

När jag kommer hem ska jag;
*Pussa på Jesper
*Äta middag
*Gå ner till body center och köra ett step up pass med mamma
*sova

Vad har ni för planer?

Snart är julen här och jag ligger långt efter i planeringen.. Det enda jag gör är att plugga, träna och vara med Jesper. Jag borde trycka in lite julbak, städ och julklappsplanering.. Men hur ska de gå? :) Äsch, jag får se hur allting slutar iår. Blir iallafall en jul i umeå och en nyår i kittel med älsk och familjen! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0