Den 22 december -10

Tjabba!
Jeppsper tyckte att jag skulle säga sanningen, om att jag sitter på toaletten (; Fy fan va gött.
Men nu sitter jag i sängen igen!

Vi har julmys här. Familjen hagenwald och familjen Berglund/Bodin. 
Vi har käkat dopp i gryta, sill o potatis, lax av desslag, mm :) Jul fika, glögg och kaffe på de!
Jätte mysigt julmys! Men måste erkänna att även alla tomtar i husen, stjärnor och stakar, julmys, klappar under granen och hemligheter känner jag ingen julstämning än! Fytusan så trist... Kanske kommer det imorgon när vi åker ner till kusinerna, moster och Mats. Det är iallafall någonting jag hoppas på.
Jag saknar Hänan, Petra och Emma. Och det lär ta ett tag innan jag får träffa dessa pinglor igen. Menmen, hoppas att jag överlever till nyår.
Tänkte att jag kanske skulle gå och ta vara på den sista stunden av myset och senare ge mig ner i källaren för att sjunga mig less. Men ni får ha det så bra allihopa tills vi hörs igen!


Kommentarer
Postat av: h

Saknar dig också babe

2010-12-23 @ 20:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0