Den 25 December 2010

GRATTIS MORMOR 65 ÅR! :)

Förståeligt
att jag inte bloggade någonting igår, och förståeligt att statistiken inte såg lika bra ut.
Idag fyller min älskade mormor Barbro år och vi ska dit för att fira hennes födelsedag.
Morbror med familj, moster med familj, mormor, morfar, farmor, farfar och vår familj samlade. Så himla mysigt!

Gårdagen var perfekt och jag fick även iår för mycket julklappar!
Egentligen önskade jag mig ingenting speciellt, men hade skrivit min enkla önskelista såhär

* Bh och trösor från BC
* Jacka
* Presentkort (?)

Om det var någon som ville ge mig någonting..
Fick de jag önskade mig, och mycket mer. tack så hjärtligt för det! Det är alldeles för mycket.


Mormor och pappa njuter av glöggen, Jag och farfar myser i soffan i början av kvällen


Mormor, Moster och jag försöker knäcka en hård nöt!


Kusin Moa och Moster Lena


Kusin Teo och mamma


Mormor gör i ordning kakor tillsammans med sina döttrar Mona och Lena


farfar och mormor, diskuterar. Om vad??


Kusin Moa och Jag moffade kakor, även fast vi innan suttit bänkade vid "godisbordet"


I väntan på tomten åt vi kakor och såg på kalle anka


Vi blev alla nervösa och skeptiska när det knackade på dörren och en man i rött steg in var det riktiga tomten iår? :)


INGEN JUL ELLER KLAPPAR UTAN TOMTE!


Jag hade visst varit snäll ändå, jippie


Även de gamla hade varit snälla!


Farfar blev ursnygg i sin mössa och halsduk som han fått utav mormor


Kusin Viktor, här nöjd över sin nya hjälm!


MIDDAG



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0