Godnatt till alla trötta!

Ohej ohå! 
kvällen kommer smygandes, eller inte ens det! Den kommer pang bom och man hinner inte ens reagera! 
Har kokat knäck och mint kola tillsammans med min älskade mor! 
Blev inget pluggande, jag bytte ut det mot julbaket. 

Älskling blev sjuk idag så honom har jag inte fått träffa någonting sedan i morse. Han bestämde sig för att sova själv inatt och jag förstår honom (halft) HAHAHHAA. nej men jag vill bara att han ska krya på sig så att vi kan pussas och kramas imorgon när jag slutar! 

Imorgon blir det vilodag från träningen, plugget och stressen tror jag. För Jeppe lär inte kunna träna. Och då är det inte så roligt! Gjorde ju bort min träning för både idag och igår nu ikväll:) Riktigt jobbigt på steppen var det!
Kände bara för att avsluta med den fulaste bilden jag hittade för att få oss alla på bättre humör och tankar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0