Någonting gamalt avdankat i badkaret

Hej igen!
Får inte nog av bloggen idag, måste bero på att jag vill se den nya headern hela tiden.
Hoppas bara att det håller i sig så här en stund, så ni har någonting att läsa så att ni inte klagar hela tiden..

Har hunnit
* Redovisa om cancern
* Fikat
* Gått ner på isara med Frida ( Hoppas inte att jag försa dig nu frida )
* kissat

Jag är väldigt sugen på jullov, men har fått bekräftat för mig att jag visst ska på filmen imorgonbitti.. Frida har sin makt..
Det börjar mörkna och allt jag vill är att klockan ska gå och jag ska få gå hem och möta min älskling. Den kärlek vi delar är enorm. "gaaaaaaahaha"!!!.. Särstavning är så himla kul, hoppas ingen av er tycker att det är jobbigt. Jag gillar även långa promenader och ljudisolerade lokaler.  

KOM MER SNÖ TACK! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0