Den 1 februari 2010

 

Godmorgon allihopa
! :) hoppas ni sovit lika bra som jag! Åh vilken lättnad att vakna upp och se mig omkring!! Städat och omgjort. Ja inte så mycket, men det gör sitt =) Jag tycker att det blev super bra och jag är otroligt nöjd över min kreativa insats igår.

Kommer så småning om måla om också, men jag har inte bestämt mig hur :) Var ju inte så längesedan jag gjorde vitt, men nu är jag väldigt less och ska satsa på en annan färg ( ljus ) med fondvägg. Kommer nog bli super! Fondväggen ska ha med brunt och guld, eller svart och guld..  kanske rosa också. finns ju så många fina! GAAH..




Jag har dock inte skruvat fast spegeln än! Men det kommer :P
Ska in med en vit byrå till alla mina underkläder brevid datorn.. Åvanför den ska det sitta en annan spegel ( guld) och åvanför båda speglarna kommer det vara spotlights. Kommer bli SÅ bra! :D Thjing!



Kisses Hannah




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0