Den 11 Februari 2010

Goddag! :) Jag tänker inte be om ursäkt för att jag uppdaterat så dåligt, men jag förstår om ni är besvikna :)
Men Anders har ju varit här i veckan så jag har haft mycket att göra.. Ja all tid har gått till honom - förståerligt!

Men idag åker han hem :) Men jag hoppas han kommer tillbaka tills på lördag, men det vet man ju aldrig med karlar! Jaja, vad är väl en bal på slottet? :) - UNDERBAR!  Precis som Jennifer och Lisa!

Vad händer i helgen? :) WWW är det ju, men det blir lugnt och skönt tror jag.. Eftersom Anders åker hem blir det nog ingenting. HA HA. Jo hockey cup/sammandrag på lördagen..




Lisa är den mest underbaraste sötaste sötnosen som finns i hela universum!!





Jag kommer börja blogga som vanligt ikväll, så HÅLL UT!!!!!


Kisses And wishes Hannaaah B


Kommentarer
Postat av: jess

coolare å va i ström ;o

2010-02-11 @ 16:48:21
URL: http://jessicab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0