Den 14 Februari 2010

Åh äntligen vaknar man upp i ett kokhett rum med solen i ögonen. Wohoow! Och äntligen är WWW avklarat för iår´. Grattis till de vinnande av stoplsittandet, jag beundrar er allihopa.. Och förmodligen ligger många hemma i sina sängar eller har slängt på sig ett par solglasögon för att dölja den sprutröda bakis blicken.. Usch...

Nej själv sitter jag i min rosa mysiga morgonrock och tänker på vad jag ska göra idag. Blir nog springa, sola och plugga.. Jag är fruktansvärt trött efter gårdagen och fredagen men jag ska försöka göra de bästa jag kan...

Igår hade vi iallfalll hockey sammandrag, kul..? hahaha. Inga kommentarer. Vi skulle vara där 08.30 vilket var jobbigt.. :P men det gick bra.. Jag var hemma kvart över sex, och klockan sju stod Petra i mitt rum och jag skulle börja fixa henne inför hotellet. Det blev kanon och efter det kunde jag göra min egen sminkning.

Mitt rum igår, gash..


Petra bbys ben (;

Jag och Petra i fredags! Har dock ingen bild sen igår :(



Men vet ni vad :) nu blir det fika med mamma :) PUSS OCH KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0