Den 15 December 2010

Godmorgon! :)
Redovisat engelskan och gjort två prov. Flitigt! VG på provet, på redovisningen vet jag inte än :) haha.. Jag är nöjd iallafall. Sitter här med Jennifer och Vera. Vera berättar lite oom rysslan och ryskan och jag klagar över att jag inte fattar någonting. HA HA...

Snart får vi gå och äta smarriga fiskfriletter och bara mysa.. Jag är skit hungrig, vi dricker latte machiato. GOTT! Ska fixa klart idotten nu och kolla runt vad som egentligen händer i veckan.

Blir till att byta efternamn nu också :) tar mammas istället, av olika skäl? Det låter bättre. Här klingar inte Berglund bra häller, och det är baraa så svenskt.. Ni får inte veta vad det är än =) Tjihoo, in för att kolla vad det kostar nudå..

Jennifer sitter och kollar på min blogg, spelar BRA MUSIK!!!!!! Snacka om pigg och glad idag :D undra varför? Jo för att jag har massor med kul framför mig. Állt som saknas är Anders och Petra. 



Kisses Hannah Ehlise
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0