Den 18 februari 2010

Godmorgon!

Vaken nu efter en mysig kväll och hård natt med Jennifer sprätt Pettersson.

Vi gjorde lite allt möjligt igår. Började kvällen på frasses och sedan fortsatte den ut, kaffe, kortspel med min urläckra mamma och sedan hade vi allmänt mysigt och funderade på sommaren. Någon fler som väntar och längtar efter den varma, sköna, gröna sommaren? :)

Jag och snäckan ska alldeles strax börja jobba med lagar.. Känns drygt även fast jag inte är så trött.. Sedan har vi HLR med Solvej och efter det har vi  vård och omsorg tror jag.. OCh efter det medicin.... Bla bla bla.. Snacka om skit dag.. Bild sist på dagen.. Hälst skulle jag gå hem till farmor och dricka en stor mugg med varm choklad med vispgrädde, ooh.. Mums!  Men det får bli efteråt.

Jennifer är en amerikan staffordshire terrier, hon är stor stark och väldigt modig. Hon ser farligare ut än vad hon egentligen är. Och hon är väldigt intresserad av världen och hennes omgivning.

Hannah är en doberman, jag är slank och lång och älskar barn. Jag vill gärna ha en stor familj. Och jag har ett livligt temprament.. Kanske lite väl mycket..


 

 


Ha en bra dag allesammen! Danskan från igår tar av och vi tänker frammåt! HEJ!

Kisses And Wishes Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0