Den 21 Februari 2010

Dålig på att uppdatera, jag vet! Ni behöver inte säga det till mig............

Tack Petra för ännu en solklar kväll igår! Tack till Jennifer som bjöd in mig en sväng (;
Och tack pappa för bilen :P

Nu sitter jag här med Elin H, min mysgruka! :) Vi har just sjungit lite och jag har visat lite av mina låtar. GRETT!
Sovit nästan hela dagen. Längtar efter Petra, tomt utan min bby.. Vi har haft en störtskön helg och jag hoppas på fler! Som ni kanske vet, hahahahahahha så är min och Petras låt "jag tar dig om jag vill ha dig"  Och vi har poppat jävel med den hela helgen :)

Och just det!!!!!!! tack till mina nya läsare ;P Ni som kan vad det står här utantill.... Ha ha ha ha ha ha...

En serio..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0