Den 25 Februari 2010

God förmiddag!
Denna dag påbörjad och nu blir det faktiskt lunch. Super kul, gott och underbart!

Trevlig kväll hos Jennifer igår, Moa, Lisa, Tina, Frida och Sanna kom förbi och hälsade på. Vi sovde i Stefans lägenhet eftersom Jennifers mamma inte har körkort och kunde skjutsa ner oss och bussen går så tidigt. Var helt ärligt skit trött både igår kväll och imorse.

Åt middag hos Jennifers bror David, makaroner och korv. SUPER DUPER GOTT! Antingen var jag väl jätte hungrig eller så var det ovanligt goda makaroner. :P Ikväll vet jag inte alls vad som händer. Såg att jag inte lagt in ett enda inlägg igår.. Sorry....

Nu tjatar Jennifer på mig om att vi ska gå och äta.. Själv är jag mätt.. Men det är god mat så jag kan nog få ner någonting iallafall.
Anders har som vanligt inte tid att komma hit så jag blir nog ensam ikväll igen.. Men vi får väl se, det kanske dyker upp någonting annat att göra.. Nog slamsat här, hej!



Kisses And Wishes Hannah Bodin

Kommentarer
Postat av: Alexander

fan va fin du är då hela tiden :)

2010-03-02 @ 21:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0