Den 26 Februari 2010

Godmorgon idag igen.
ÄTNLIGEN är Lisa tillbaka och vi kan äntligen slappna av och bara vara. Alla brudar samlade och snart går vi in på matte lektionen och ROOCKKKAR!
Slutar efter matten idag eftersom mitt individuella val (MUSIK) är inställt. Då ska jag och älskade Hänan äta kyckling uppe på HB och sen ska jag hem och duscha och fixa mig lite.

Nu kom madde in med en kartong på huvudet, det är som vanligt. Alltid någonting :) Igår var det ett jätte tjusigt papper som hon hade klippt till.
Tack madde, Plinda och Betty blomster för en super bild lektion!


                                
                                                    Kisses And Wishes hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0