Eftersom..

Ja, väldigt många har klagat på min dåliga update.. Via sms, msn och bloggen... TRIST, JA! Men jag kan inte sitta här hela dagarna även fast jag skulle vilja.. Så enkelt är det ju bara..
Men nu veckan som kommer är jag tillbaka med en massa smarriga nyheter och struntprat.. Jag hoppas ni är nöjda nu =P Veckan efter det kommer dock älsklingen hem och ni kan mentalt förbereda er på önnu en sämre update, MEN inte lika dålig som i veckan..

Ikväll har jag iallafall varit ner på ishallen och kollat på dam träningen, sedan såg jag på A-pojks match med Leona, Lotta, Mattias (någon av leonas vänner), Staaf, Ludde, Jocke, Linus, Johanna, Cicilia och någon annan av Leonas vänner =P Hon känner mycke lustigt folk.. Men det är bara roligt :P

Bilder ifrån ikväll :)




Kisses Hannah B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0