Hos Malin

Hejsan svejsan i lingonskogen :) 
Jag har just ätit paj med Plinda, det var sjukt gott! Sjöng för henne också. Blir så glad av att höra alla fina kommentarer om min sång och mina låtar!
Plinda och Hanni har haft en jätte trevlig liten prat och sång stund tillsammans.
Nu sitter jag hos Malin och ska kolla om hon har nå trevligt på datorn :)
Hittade de här bilderna i min mapp på hennes dator :D

Min första header :P

 

Haha, massor mer också.. Jätte trevligt att se!

 

Kisses And Wishes Hannah


Kommentarer
Postat av: jess

söta bilder, var väldigt sugen på godishalsband när jag såg den sista..

2010-02-26 @ 11:18:01
URL: http://jessicab.blogg.se/
Postat av: Linda Idenfors

Puss på Hanni, taggaah sportlovet krams<3

2010-02-26 @ 14:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0