Lördag Den 27 Februari 2010

GODDAGENS!
Sitter vid pappas dator. Såg att den var på och skyndade mig hit för att kasta in ett inlägg för er att läsa..

Har idag sett curling finalen i repris, och måste säga att det var väldigt roligt att det än en gång blev guld för Anette och brudarna! Grattis.

Nu ska jag nog ut en sväng, måste inhandla lite wookgrönsaker till middagen som jag ska till att laga ikväll :)

___________________________________________________________________________________________

Bara för jag hittade bilder på pappas dator :P






Pappa och Anders på nyår för nå år sedan




Kisses And Wishes :)


Kommentarer
Postat av: Ivan

Duu, vars solar du? Bruno, BC ? Är det svaga rör på Bruno eller är det jag som är seg på att bli brun =P?

2010-02-27 @ 17:08:00
URL: http://irhl.blogg.se/
Postat av: Emma

haha, jag måste ha sprungit ute med mina vita nyckelpigssockar ?

2010-03-01 @ 21:49:12
URL: http://kungenb.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0