Plugg..

Nu sitter jag på kära M2an. Tur att jag har farfar min!:) han skjutsade upp mig och Jennifer.
Min söta snäcka jennifer kom hem till mig och gjorde mig sällskap vid lunch bordet vilket gjorde mig på mycket bättre humör. Och den första jag såg när jag kom hit var Petra, Jippie! Blir till att mysa med Petra ikväll.

Sitter och berättar för Moa K hur helgen har varit, hon skrattar. Ha ha ha.. Super roligt! jotack, ganska kul :p Jag fick ju träffa Jennifer gumman och vara med bästa Petra:D
Snart har jag medicin och sedan har jag hål.. Magen är helt upp och ner och jag känner mig ganska matt i kroppen.. Hälst skulle jag vilja ligga i min varma säng och bara sova.. Men jag kunde ju inte lämna Jennifer till att gå upp hit själv, igen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0