Provocera?

Jag vet inte men just nu har jag rätt många läsare.. ÄVEN fast jag inte lägger ut adressen på facebook.. Är det intressant att läsa om vad jag gör? eller vad är det som drar er hit? Jag vet att några, (vet inte hur många) som "hatar" mig :) vet inte varför.. Men de läser min blogg vet jag.. Oerhört roligt tycker jag personligen! Tack för det. Pratar om hur jag handlar och ser ut, sånt är kul =) jag är ju bara mig och jag handlar det jag känner att jag behöver.  Jag försöker inte provosera till mig mina läsare utan skriver om min vanliga vardag och mina oerhört roliga dagar med mina allra närmaste.

Var just hos farmor och farfar, drack kaffe och mös! :)


Kommentarer
Postat av: sandra

Sv: Åhh tack så jättemycket, jag kan inget annat än säga detsamma! :)

2010-02-01 @ 16:06:11
URL: http://mindresmart.blogg.se/
Postat av: Kristel

sv; Jaså? Jajjemen :D

2010-02-01 @ 17:59:42
URL: http://kristeltorgrimsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Känner dig inte men vet vem du är. Du ser sjukt bra ut.

2010-02-01 @ 18:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0