Rosa uta' bara tusan

Lika mycket som jag skulle vilja ha nya skor, ny klänning och nya underkläder vill jag ha ny design. Jag vill ha den helt förändrad.. Jag vill ha den lika rosa som mina sängkläder, underkläder och tofflor. Jag vill att den ska prydas med guld och bilder på mig. Den ska vara stilren som en ros och läcker som en puma. Jag är lika sugen på den som jag är på en stor marabo chokladkaka, Anders och sommaren. Jag skulle bli varm i hela kroppen, under mina snortajta jeans och rosa tröja som om jag hade bastat, sprungit eller kyssts. Om någon skulle upfylla denna dröm som jag bär på just nu skulle jag bli fruktansvärt glad, jag skulle bli så glad som när någon fäller en kommentar eller som när jag fick min lilla syster. Okej ni förstår?

Så snälla, om någon som läser det här pysslar med design så skulle jag känna som jag skrivit ovanför, lyckan.. Ja så om någon känner sig manad till att göra mig lycklig, hjälp mig då...


 

 

TACK!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0