Trött i ögat..

Ja nu är jag slut som stjärna för idag.. Bedrövligt trött, jobbigt trött, alldeles för trött... När man sitter vid datorn hinner man aldrig reagera på när det slår om från väldigt pigg till väldigt trött.. För ja, man sitter ju bara och gör i stort sätt ingenting.. Trist kanske ni tänker, men ni sitter ju där själva.. Usch, dumburken har tagit våra liv med storm. Vilken underbart fantastisk manick det är egentligen, helt sjukt. Och jag döpratar som vanligt för att få tiden att gå.. Och för att få er nöjda..

 Imorgon blir det iallafall en sovmorgon och sedan en stadig uppdatering av hela min alldeles perfekta dag :) *Princess (; Katching!!!!

JUST DEEEEET! jag måste ju lägga in bilder på det jag köpte i örnsköldsvik när jag var där förra helgen ;) NÖJD DOM TUSAN! Blev egentligen inte så mycket, men jag är väldigt nöjd över vad det blev =) HA haha... Men jag har hittat en super fin klänning jag måste köpa också! :) JA LISA, JENNIFER och ANDERS ni läste alldeles rätt, jag ska handla.... IGEN! :) Puss på er, hoppas ni söver gott mina änglar!

Och puss på alla andra underbara människor som är värda lika mycket som alla andra. Ååå så jag känner mig lycklig och klok! Klok blir jag när jag sätter på mig glasögon utan styrka :) För när jag tar på mig ett par med styrka känner jag mig bara full och yr, och det är ju inte så klokt? :) HA HA HA HA... Nej nu ska jag ge mi förlåt!

Ska gå och ta mig något att fika, mums! Sen ska jag nog hoppa ner i bingen! :) Ciao



Kisses Hannah Ehlise B Karlsson (;

Kisses Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0