Den 10 Januari 2010

Tjabba! :)

Kom just hem ifrån en rätt svettig hockey träning. Synd bara att sträckningen i vaden inte släppt sen cupen (?)....
Det är skönt att röra på sig, och det är bra för kroppen.. Men det känns att man inte tränat sen ibörjan av säsongen... Vilken ur usel kondition man bär på. Kanske man ska börja göra någonting åt det innan det är försent?

Anders åkte hem idag också, som tur är kommer han tillbaka islutet av "skolveckan".
Idag var vi till Arvidsjaur och hämtade en skoter.. ( Som för mig var en rathög )  Men som visst för andra är väldigt fin och värdefull.. :P Jag kanske bara inte förstår sånt där. 
Vi klev upp vid sju och åkte halv åtta imorse, snacka om att jag var död.. Eftersom vi inte somnade förän halv tre..
Men såklart kunde inte Anders och pappa avbryta NHL matchen (xbox) igår natt .. Dom är som små barn!

Ja så nu blir det till att sova själv. Men förhoppningsvis kommer han väl hit på torsdag :D hihi..
Och förhoppningsvis så kanske jag får dejta Hanna fia lotta potta Jonsson iveckan? (:  Det hoppas jag verkligen, det var evigheter sedan kommer jag på nu när jag tänker efter.

Men vet ni, jag kan inte sitta här och skriva meningslösa rader längre. Bäst jag går och duschar så jag hinner fixa naglarna och se lite film. Men än en gång måste jag säga ; ha det så bra ( ;




Kisses And Wishes Hannah

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0