Den 12 Januari 2010

Hejsan alla mullgulliga underbara rara söt snorkar!

Pappa ringde just, vilket samtal :) jag blev iallafall på väldigt bra humör. Han ringde angåend VMC. Maggan sa att det tyvärr inte blev någonting iår pga för få bidrag och alla var ifrån Vilhelmina. Men det roliga var att hon och de andra som skulle välja ut bidragen sa att mitt hade sopat mattan med alla andra! :D Hade jag ställt upp förra året hade det troligtvis gått väldigt bra och dom trodde jag hade vunnit. Synd att jag inte tycker om att visa upp mig så inför folk. Men iallafall så ska jag imorgon ner till Maggan och prata lite eftersom jag ska spela in 4 - 5 låtar med några profisionella musiker. TREVLIGT! (=  Dock ingen tävling. Vilket inte gör mig ett skit! :) Det är bara jobbigt att tävla och jag känner hur lycklig jag är.

Nu ska jag jobba lite med medicin, som tur är så är jag alldeles strax klar. Jag börjar vara less på det vi håller på med nu..

 

Kisses And wishes Hannah


Kommentarer
Postat av: Sandra - Piffad

SV: Från Chloé :)

2010-01-12 @ 16:41:50
URL: http://piffad.blogg.se/
Postat av: Ciiz

ja visst är låten bra :D

2010-01-12 @ 18:25:50
URL: http://ciiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0