Den 13 Januari 2010

Godmorgon, himlen är blå och backen vit. Säg mig kan det vara vinter?  Eller inbillar jag mig bara?

Sitter som vanligt huvudet upp och fötterna ner på min blåa stol inne på OP. Just druckit en latte. Mums. Det är en bra start på dagen. Jag har så fruktansvärt jobbigt på morgonen nemera. Jag vill absolut inte kliva upp och gör allt för att kunna ligga kvar längre. Jag har börjat med att inte fixa håret utan duschar det kvällen innan och sätter bara upp det i en bulle mitt på huvudet när jag vaknar. Det spar tid! :P Då kan jag ligga 30 minuter längre, varje minut är guld värd! Synd bara att jag znoosar från 10 över sju till 8 många dagar. Då är man helt slut på dagen! :/

I Will Survive, I Spent Oh So Many Nights Just Feeling Sorry For My Self.

Efter plugget ska jag gå ner till Maggan och prata med henne om musiken. Det kommer nog bli kanon. Och sen när jag kommer hem ska jag försöka få låten jag lämnade in så komplett som möjligt, bränna ut en ny skiva och peppa mig själv! :) Nu är jag på G! :D Wohoo woho. Tro mig, det känner dunder bra just nu. Även fast jag är trött och less på detta eviga pluggande, läsande och skrivande. 


NU ÄTER VI SÄGER LISA, SO OKEY!

Kisses  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0