Den 15 Januari 2010

Godmorgon bloggen. *gäsp*
Vilken huvudverk jag vaknade med.. Usch, att vara sjuk är det värsta som finns! Jag blir alltid så emlig och tycker synd om mig själv.

Anders kom igår vid tolv (natten) då satt vi och fikade lite, jag mamma och Anders. Jag gjorde varma mackor och oboy till honom men jag och mamma drack te. Nu ligger han bakom mig, snusar & sover. Så söt. 




Idag blir det till att ta det lugnt. Kanske lunch hos farmor? Vem vet. Ska snart hoppa in i duchen iallfall. Imorgon är det hockey sammandrag i Norsjö, som det verkar så kommer jag väl inte kunna vara med....  

Nu ska jag titta igenom på Asos.com och se om det blir någon beställning :)


Kisses And Wishes Hanna (h?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0