Den 17 Januari 2010

God dag.
Inget
bloggande igår, jag kände att jag inte hann. Klev ju upp klockan kvart över sex och kom hem igen vid 22 tiden någon gång, kan inte säga att jag är hundra men någongång efter klockan tio iallafall. Anders åkte hem igår morse eftersom jag skulle iväg och han börjar jobba idag. Stackars bubben min, nu måste han köra helt själv.. Utan MIG som pratar, sjunger och fixar mat. Ja men han klarar sig nog :) Och sen så kommer han ju hit till helgen då ska vi åka upp till stugan och mysa på, köra skoter och spela kort. Super skoj, jag längtar så mycket :)

Idag blir det väl kanske bara till att städa *pfffffffr* och ta hand om mig själv. Sola, träna, fixa naglarna inför skolveckan och kanske också hinner jag med att träffa någon av mina godingar.

Ni då? hur blir vilodagen för er? :)

Igår i bussen satt jag och kollade på bilder sen julen, o gud så mysigt det är med jul! Släkt, mat, mys och tomten :D Vilken underbar tradition :) 


Kisses And Wishes Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0