Den 21 Januari 2010

Godmorgon, No bloggande igår BICÄÄÄS jag var hos Jennifer och hon har tyvärr inget internet, bli inte sura :) ^

Vi var uppe lagom länge, var lagom trötta imorse när mobilen ringde. Men kvällen var absolut värd alla mina morgon gäspningar :)  Jag, Lisa och Jennifer började med att göra en god middag bara vi (=
Sen så gick vi ut en sväng till ok och hyrde en film som var väl sådär, men det var super mysigt! Moa var med då också. Vi åt massor med godis och grejor så idag blir det träning, hahahhaa. Vilket verkligen kan behövas.

Imorgon åker jag till stugan med mamma, pappa och lilla syster. Och sen på lördag kommer Anders upp också. Kanske tar han med sig skoter, så han slipper stjäla min.......... =p

Jag har just gjort ett medicin prov och det gick nog bra =) Ska skriva om det perfekta ålderdomshemmet nu? :P tror jag.... ^ Hur jag skulle vilja ha det och så. Ja, ni förstår.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0