Den 25 januari

Hej igen! Två dagar utan att blogga, jag vet inte men jag tycker det är tråkigt.. Det är tråkigt att inte kunna skriva och visa er hur kul jag har när jag är borta. Men jag har tagit massor med bilder som ni ska få se =)

Var hemma och åt lunch med Anders, vi åt pizza idag igen.. Som igår, dumma oss. Men det var så gott.
Har gjort en fruktsallad som vi ska äta upp när jag kommer hem, mums! :) Jag längtar grymt efter det! 

Nu sitter jag på skolan och skriver om andningen, hrrmf.. Känns väldigt segt. Efter detta har vi svenska sen matte, sen äntligen får jag gå hem och mysa med min älskling som är hemma och skruvar i sin skoter. Jag ska då också blogga och lägga upp en massa bilder sen i helgen. Tjihooo! :) 

Ja för övrigt så har vi ganska tråkigt väder, det snöar dock inte. 
Jag har tränings värk i ryggen, axlarna, magen och armarna.. Ni vet hur man slänger sig och håller på när man kör skoter. Man ligger mer på sidan, står eller ramlar av än att sitta rätt upp och ner kan man väl säga.. :p Ja och för vissa så ligger även skotern på sidan ca 4 meter framför sig själv? Hm, hur kan det gå till :)? 

Och jag ska inte börja sola igen förän i februari! Har inte solat på ca 5 månader, erkänn att jag är diktig. Det är bara för att jag försöker vara nyttig. Men oj så man bleknar! :p





Nej nu måste jag jobba :) Ha det så bra. 
FIKA PÅ SKOLAN



Kisses Hannah


Kommentarer
Postat av: Kristel

Usch man känner sig bra pantad egentligen :P Sola en gång i veckan; inte alls nyttigt :/



Fast du behöver ju ingen bränna,du är så fin ändå! :)

2010-01-25 @ 17:53:24
URL: http://kristeltorgrimsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0