Den 27 Januari 2010

Goddag alla favoriter! (:
Sitter hemma och har just plåstrat om Anders som fick skotern på handleden på något konstigt vis. Blev iallafall ett skapligt sår. Fråga mig inte hur han lyckas med allt, men jag har slutat förvånats.

Jag har också damsugat och torkat golven åt min kära mor. Hoppas hon blir glad. Sitter nu och väntar på att hon ska ringa så jag får åka och hämta salvan till läpparna! Det är ett måste nu..   ( 3 min efter att jag skrev detta ringde hon :P )

Mamma; Hej!
Jag; Hej, jackan har kommit men den var lite liten.
Mamma; Men bajs, vi skulle ha tagit en större..
Jag; ja. Men det blir nog bra!
Mamma; ja.. Pappa kommer förbi nu du måste stå på bron och vänta. Han har jätte brottom!
Jag; Okej!
Mamma; Ja men jag kollar på jackan sen! HEJ!
Jag; okej.. Hej..

( 2 min efter jag skrev dettta hade jag apotekspåsen i min hand ) Snacka om "SÖRVIS"!


Allt jag behöver just nu! :D




Igår färgade jag utväxten och snart är det februari vilket betyder SOLA - Loveeeely! =)
Sen är jag fit for fight igen! Snacka om att LÄNGTA!



Kisses Ans Wishes Hannaaa B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0