Den 28 Januari 2010

Godmorgon! Har just suttit i grupper och redovisat svenskan  - SUPER!
Nu är det medicin och plugg till tusen. Sen ska jag hem och laga mat till min älskling. Hoppas han är vaken.. Jag tvivlar på det men man kan alltid hålla ett extra finger? :)


Hoppas på att åka till Strömsund med Anders, imorgon.... Jag ska försöka få honom att stanna en dag till. tror han hade tänkt åka idag. Men det vill jag inte! :( Då måste jag åka buss.......... Jag tror han ska ut på lördag, men då kan jag ju hitta på något annat.. SANDRA?!?!?!??!!?!??! Vad ska du göra? :p Send me a message! ja ni ser:p

Nu ska jag plugga..... STENHÅRT!



Kisssses Hannah

Kommentarer
Postat av: jessica

Du kan väl också gå ut i ström?;D

2010-01-29 @ 19:12:09
URL: http://jessicab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0