Den 29 Januari 2010

ZzzzZZzzZZZZzzzzz...... Morgon!
Som tur är fick vi frukost här på skolan.. Eftersom jag inte hann äta imorse så blev jag väldigt glad. Men jag är också väldigt trött.. Blev en ganska sen kväll/natt igår... Jag gick och la mig men Anders stannade uppe.. Men när han kom och la sig, ca en timma efter så vaknade jag och vi låg och pratade i en timma till kanske.. Ja klockan var för mycket för att min kropp ska kunna orka igenom helgen.. Jag hade egentligen tänkt åka på styrdans i dorotea.. Men för de första blev jag avråd och för det andra så är jag så jävla trött!

Iallafall så åker Anders hem idag.. På lördag ska han ut och köra skoter.. Hrmmf, vilket gör att man får gå och spänna sig hela lördagen då... Aldrig en lugn stund när Anders är i farten! HA HA HA.. Vi låg och pratade om att bli förlamad inatt. Usch, det skulle vara fruktansvärt. Men han är på god väg att kunna bli.. Som han håller på!

Nej nu ska jag nog skriva lite gerontologi.. Huvva, ni skulle bara veta vad mycket pluggande det är nu! Massor som man fastnar i..



Wishes Hannaaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0