Den 30 Januari 2010

Kort samanfattning!

Just kollat på nelly.com med mamma. Varit med min älskling Hanna S, gud saknar henne redan!
Har kommut fram till hur mycket jag hatar de flesta over size tröjorna.
Har lite feber.
Har stått i kiosken på ishallen.
Och nu ska jag hoppa in i duschen i väntan på ny dag och nya tag! Jag vet vad som måste göras! Det blir inte lätt, men nu är det bara så... Ta sig i kragen är på tiden.

För övrigt saknar jag mest bara Anders <3
 och Jennifer så klart.

Jag hoppas min älskling har så trevligt ikväll och sköter sig, men det lär jag väl knappast få veta något om......
Natti natt allihopa!

Det blev de här (A)



Kisses Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0