Hemma..

Äntligen är jag hemma efter en rätt lejm dag.. Eller vad man nu ska säga:P Vilket uttryck jag drog till med, va;)?

Ja iallafall så när Anders hade sjutsat mig till min estetiska versamhet som är bild skulle han ut och köra skoter. Jag förstod redan när han tog på sig täckbyxorna innan vi åkte att någonting skulle hända. 20 minuter in i lektionen fick jag ett sms, och ja.. Det var ifrån Hans Anders Karlsson...

Ice Älskaren; Nu står skotern inne igen. Hahahahha. Halva framvagn är krokig. Hrm.
Jag; Va!! Vad har du nu gjort?
Ice Älskaren; Kvadda lite :)
Jag; Men idiot.. Luras du?
Ice Älskaren; Nej.

Vad var det jag anade tänkte jag bara.. Han hade då kört in i en betång sugga någonstans i en välig fart så han flög över huven och tog med sig rutan. Tack o lov att han alltid har hjälm...... Ibland får man vara glad åt de lilla!
Nu är han nere i garaget som han varit alla andra kvällar också.. Men igår blev han klar.. Men inte kunde han hålla sig ifrån att kvadda så vi kunde få lite mer tid tillsammans. INTE! ...
Stackarn.. Jag ska inte vara arg, han kunde ju ha gjort illa sig.


Kisses Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0