I skolan Den 11 Januari 2010

Godmorgon, pigg som en nötkärna! Vilket uttryck jag dundrade till med. Jag tror inte att kärnor kan vara pigga.. Där emot friska, och det är jag ju också! :)
Om jag säger såhär istället, Jag är frisk som en nötkärna och pigg som mört! Vad tycker ni? :D

Om ni läsare orkar läsa ända hit till andra stycket kan ni ju komentera. Annars är det ju inte så värt att skriva 10 stycken som ingen orkar traggla sig igenom. För mig spelar det ju ingen roll om jag skriver här, i en bok eller i ett dokument på datorn egentligen. 

Idag blir det allafall en mycket bra första dag, vi har börjat med medicinskgrundkurs.  Sen hål till  tjugo över tolv. Sen har vi medicin igen och sen slutan våran älskade Op klass för idag :) Synd bara att jag har så pass mycket kvar på den här uppgiften så jag inte får så mycket ledigt iallafall.. Men jag har bestämt mig redan att ägna den här veckan åt plugg, hockey och annan träning. Börjar ju på bc nu efter jul. SKÖ-ÖNT.

Jag är ändå super sugen på att gå hem och sjunga, varför vet jag!.. tror jag :P

Nu suktar jag efter sphagetti och köttfärssås. Mums! :)

back to work.



Kisses and wishes Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0